Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Kai plaukai tampa bendru visuomenės turtu arba bitchin' about other people's hair

Juokinga, bet šį įrašą paskatino parašyti pats faktas, kad mano aplinkoje milijonai žmonių, kurie vienaip ar kitaip susiduria su plaukų pasikeitimų problemomis.

Apie ką aš kalbu?
Duosiu keletą vaizdžių ir abejingų nepaliekančių dialogų:

- Galvoju nusikirpti plaukus.
- Nekirpk, gailėsies!!!

- Galvoju kirpti kirpčiukus.
- Tau netiks, nekirpk, Tau taip labiau tinka.

- Tau labiau tiko šviesi spalva.

Ir taip toliau. Todėl gal visada kreivai žiūrėdavau į žmones, kurie už mane nutardavo, kas man tinka labiau, ir jausdavosi turį teisę būti kažkokiu stabdžiu mano plaukų evoliucijos procesuose.
Pirma - aš suprantu, kad kai Tau sako "Tau taip tinka", tai reiškia, kad atrodai gražiai. Gerai, komplimentas priimtas (nors nesuprantu, kodėl negalima išvis iškeisti į "Tau taip tinka" į "atrodai gražiai"). Ir tiek.
Bet kai nori nusikirpti plaukus, ir, neduok Die, kažkam apie tai užsimeni, prasideda toks veiksmų planas iš kito žmogaus pusės, kurio niekaip kitaip negaliu pavadinti kaip bitchin' (arčiausias lietuviškas veiksmažodis būtų skundimasis, virkavimas, zyzimas - ir tai dar pilnai neatspindi tos žodžio reikšmės, atspalvio).
Atrodo, kad žmonės, matyt, plaukus ryškiai maišydami su žmogaus individualiu tapatumu, nutaria, kad jei žmogus nusikirps plaukus, tai pasikeis visa jo esybė, jei nusidažys, staiga persivers į visiškai kitokį žmogų, nebepanašų ne tik į draugą, bet ir į žmogų apskritai. Netgi - kad nebegalėsi į tą žmogų žiūrėti ir atrodys, kad jį ištiko didžiulė nelaimė, tas skausmas sekios Tave visą gyvenimą ir kaži kas sudiegs širdį kiekvienąsyk, tą draugą atsiminus.
Ir negana to, visa tai pasibaigia už savaitės.
Žmonės inscenizuoja savo mirtį, nes jų pažįstamas nusikirps plaukus, ir visi tai užmiršta už savaitės, ir tuomet vėl iš naujo pasiberia "Tau taip tinka".
Na tai ko tada vaidinti, kad čia pasaulio galas, trukdyti žmonėms naudoti plaukus kaip stiliaus arba saviraiškos detalę, zyzti kaip mažam vaikui, kuriam mama neperka ledų. Taigi patys žinot, kad praeis.

Apskritai, atsižvelgiant į dėsningumus, manau, kad iš kūno ir aprangos detalių plaukai yra labiausiai nacionalizuojami. Jie tampa bendru visuomenės turtu ar, dar blogiau - bendra visuomenės stigma. Jie netgi būna, reikalui esant, panaudojami kaip argumentas nusakyti visam žmogaus pasikeitimui arba savęs sugadinimui/išniekinimui, šiandien tokį atvejį mačiau po viena Miley Cyrus nuotrauka komentaruose. "Aš taip Tave mylėjau, Tavo plaukus, ką sau padarei?!". Ne, nuotraukoje be trumpų plaukų nebuvo jokių šokiruojančių detalių.

Ir, po velnių žmonės, nustokit zyzt apie svetimus plaukus ir dar taip, lyg jie jum priklausytų. A la savų plaukų neužtenka. Jei neužtenka - užsiauginkit. Ir apskritai - a la nėra svarbesnių problemų gyvenime.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?