Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Įspūdžiai Nr. 2 || Razauskas ir grupė @ Tamsta

    Buvau pažadėjusi, kad sekantį rytą ims ir ateis antra įrašo dalis, bet ji ėmė ir neatėjo. Ką darysi, pasitaiko visko. (nuoroda į pirmą įrašo dalį -Pirma įrašo dalis ČIA)

    Tą rytą aš maloniai pradirbau. Kaip pati susidaranti darbo grafiką, truputį dvejojau - gal užmigsiu arba numirsiu, gal nedirbti? Bet tokiais atvejais pastaruoju metu save jau pergaliu ir pastebiu, kad galiu ir ištveriu daugiau, nei maniau. Žodžiu, nuomonė apie savo sugebėjimus negali kilti, jeigu nėra kur tų sugebėjimų ištestuoti ir praplėsti.
 
    Nežinau, ar gera mintis buvo palikti katei tą smilgą. Ryte turėjau išvalyti ir smilgą, ir visa kita, ką katė savo skrandyje su ta smilga iškrapštė. Kita vertus, ne veltui jos taip išsivalo nuo plaukų. Įsivaizduojat, kiek katės skrandy pūkų? Aš į jos snukį pasitrinu savuoju ir po to susiraukusi kaip velnias delnais valau veidą, genama tokio šizofreniško jausmo, kad mano veidas apaugo plaukais. O vaikyti, katė šito turėtų patirti daugiau.

    Koncertas iš ties buvo pasakiškas. Tai taip pat buvo paskutinis iki šiol kartas, kai rimtai fotografiškai dirbau - sekantį vakarą fotoaparatas atsisakė žmoniškai veikti ir iki dabar su neaiškia ateitim guli servisuose.


    Tai būtų visai linksma, jeigu ne faktas, kad esu sau įpareigota ramiai tęsti 365 projektą, kuris reiškia po nuotrauką kiekvieną dieną. Mažasis Canon, su kuriuo iki tol dirbau metus, turi įstrigusį objektyvėlį ir nebefokusuoja visiškai. Pagalvojau, kad tai bus konceptualus menas.

    Mano telefonas neturi kameros. Vyro telefonas, suveiktas iš kursiokės, turi, tokią liūdnoką tačiau. Ir dar turiu internetinę - kompiuteryje įmontuotą ir vieną atskirai pajungiamą - kameras. Die, turėtų būti smagu, bet dar nepasidaviau. Fotografuoju dangų ir batus.

    Mane vis dar stebina, kaip koncerto metu sugebėjau taip giliai klausyti, tarp manęs ir muzikos stovint fotoaparato veidrodžių sistemos barjerui. Kita vertus, gal, kai abi sferas labai myli, užuot ieškojus, kur pastatyti sieną tarp jų dviejų pilnavertiškumo, galima padaryti sintezę, ko gero tai ir padariau. Porą kartų apėjau visą salę, ieškodama vietų, iš kurių matomi visi grupės nariai. Kovojau su aukščiausiais ISO. Lindau beveik po staliukais. Susipažinau su viena mergaite, kurią norėčiau kada nufotografuoti. Pasaugojau kažkieno daiktus. Dairiausi. Klausiausi. O svarbiausia - girdėjau.


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?