Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

pats netolerantiškiausias įrašas

Užknisot. Su visom savo popsiškom įmantrybėm ir besaikiais tuo prikimštais pavyzdžiais, nuo demotyvacijų iki "Only know you love her when you love her go" ir "vertinam tik tada, kai prarandam".
Ir dar su savo fuckin' meilėm pagal kraujo grupę, zodiako ženklą, ir straipsniais "kaip žinoti, ar skirti jam dėmesio".
Nepasuokit ant visos visuomenės savo asmeninių neurotizmų, jei tesugebat vertinti tik praradę, ir kiekvieną dieną, kartodami šitą teiginį nesusimąstot "bliamba, tai jeigu jau vertinam tik praradę, tai gal reikia kažką keist?".
Santykiai sudėtingas dalykas, bet labiausiai priklausąs tikrai ne nuo kraujo grupės. Nuo jūsų ir to kito žmogaus pastangų, tarpusavio supratimo, kuris išsiaškinamas pamažu, bendraujant ir skiriant vienas kitam dėmesį ir kantrybę.
Paskutinįsyk kai pas mus buvo užsukusi karjeros koordinatorė, liepė parašyt, kokių norų prašytume iš auksinės žuvelės ir konstatavo, kad tai sako labai daug apie mūsų asmenines savybes. Parašiau, kad nori Canon 24-70 F2.8, Geros pajungiamos gitaros ir dar kažko iš tos pusės. Tai pagal ją čia materializmas, o pagal mane aš turiu santykius, kuriuos saugau, kūrenu ir puoselėju, ir žinau, kad jie taip daug mano valioje, kad jokia auksinė žuvelė čia nepadės, o ką jau šnekėt, kad tuos santykius tai turiu, tai kam jų prašyti?
Tas mėginimas pasirodyt lyriškai verksmingam man yra nesuvokiamas ir mano kantrybės taurė pratrūko. Susimąstykit, kažkas tikrai negerai, jeigu ieškot, kam suverst visą kaltę, tik ne sau patiem, "like"'indami ir dalindamiesi tokiom nesąmonėm. Net jeigu santykiai ir priklausytų nuo kraujo grupės, tai nuo jūsų pastangų priklausytų tik 99.9% labiau.
Visi skundžiasi kaip visa kada nors baigiasi ir prasideda kažkoks durnas verkšlenimas kaip "vertinam tik kai pasibaigia". Dar sykį pažiūrėkit į šitą sakinį. Paprastai, kai suvokiam, kad norim į tualetą, tai einam į tualetą. Nu kodėl šitas atvejis toks išskirtinis? Suvoki, kad buvai durnas, ir stengiesi tokiu nebebūt, o ne skatint visuomenėj savo durnus neurotizmus. Viešpatie.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?