Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Nuostabus jausmas kažką nuspręsti

Neapsakomai nuostabus dalykas yra kažką savo gyvenime nuspręsti, ir nepalikti to minčių būsenoje. Teigiama, kad svajonių vizualizacija tikrai nemažai padeda tų svajonių siekti. Gal ir ne visiems, bet aš sutinku.
Todėl šiandien paėmiau markerį, baltą lapą, ir du sau svarbiausius punktus, kurių dar nepradėjau siekti, drąsiai ant to lapo užsirašiau, dabar jis draugiškai stovi šalia mano kompiuterio.
Paskutinis dalykas, su kuriuo taip elgiausi, buvo mano fotoaparato svajonė. Jo atvaizdas gulėjo mano kompiuterio ekrane taip, kad matyčiau kiekvienąsyk, atsidariusi darbalaukį ar įsijungusi kompiuterį.
Kai į kažką dėbsai vis po truputį, lyg tarp kitko, viena ar kita forma tą dalyką galėdamas paliesti, tai atrodo realu ir prie to imi priprasti. Gal net imi truputį gyventi taip, lyg jau būtum tai pasiekęs. Fotoaparatą (net geresnį) gausiu rugsėjo pirmą savaitę. Už tai beprotiškas ačiū ir močiutei, ir tėčiui, ir mylimajam, ir mano pačios santaupoms. Ačiū, kad padedate man siekti priemonių, kurios kažkur aukščiau išsiriša į svajonę - fotografuoti!
Tad šiandien labai drąsiai užsirašiau du dalykus, kad neužmigčiau ant laurų, nes labai tą mėgstu.

Vienas - abstraktus, susijęs su daugeliu mano gyvenimo sričių - šiuo metu labiausiai su dvasiniais dalykais, darbu ir fotografija. Punktas vadinasi "get better" (lietuviškai - tapk geresnis). Aš tą dažnai užmirštu gavusi komplimentų - juk jau tinka, ko dar stengtis. Bet tobulėti visada yra kur, ir geriau tą suprasti tada, kai Tau žarstomi komplimentai (kurie, visgi, iš kitos pusės, yra ir paskata - taigi nesu aš toks jau blogas šitoj srity).

Kitas - konkrečiausias koks tik begali būti. Į du žodžius sutrauktas "Skautai Vadovai", sakantis, kad nuo rudens žadu kulniuoti į skautus (išsirinkau vis tik Lietuvos Skautiją), išmokti visko, ko iki šiol neišmokau (taip žvėriškai džiaugiuos kad dar nepardaviau uniformos), ir drąsiai (net jei su mano užimtumu tai užtruks daug daug daug laiko) žengti vadovo keliu.
Žinojau, kad kada nors sugrįšiu į Skautiją, nežinojau tik kada ir kokia forma. Nuo tada, kai kadais pirmąkart ten įžengiau, žinojau, kad ir ten mano vieta. Laiką gal ir pasirinkau netobulą, bet to laiko niekuomet nebus per daug, o kas nori, tas suspėja visur. Tikiuosi kada nors išaugti į skautišką pavyzdį, kuriuo galima žavėtis. Kaip, pavyzdžiui, Seržo :)

Atrodo, kai parašai ant lapo, tai jau taip visiškai nuspręsta ir lyg ir nėra kelio atgal (ir nereikia). Kartais man net vizualizavimas kad jau užrašiau kažką ant to lapo (net jei lapo po ranka neturėjau) padeda, ir padeda daug.

Tai ir tiek tai šiandienai.


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?