Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

eiliaciklis, kurį pagaliau radau.

PIRMOS PENKIOS


I

Tu kaip rašinys
nuo pradžios iki galo
niekuomet 
nesudėčiau reikiama tvarka
kad gerai įvertintų per egzaminą
bet
kaip rašinys
prasidedi didžiosiom
o po to po truputį
mažėji
mano atmintis
ne auksinė
jau pamirštu ir plaukų atspalvį
ir tavo batelių dydį
ir puodelius tavo spintoj
ir tą arbatą su pienu
ir tavo rašytas raides
tu kaip rašinys
imi ir stojiesi
keliesi ir nuseki
paskui kątik pamestą mintį
ir aš čia lieku
ir aš čia lieku
tiesdama ranką
į tavo pačios išeinant
primintą jausmą
tavo batelių dydžio

II

nes tik per garsą
suvokiame tylą
bet ne per išėjimą
suvokiau tave
per lietų pamestą
ir įvyniotą
į
brangiausią
popierių
sušlapusį
per sekančios vasaros lietų
per sekusios vasaros
sekusios
mano jausmų
šipuliais
ir
visomis kitomis dievybėmis
pastatytomis žiemą
prie židinio
kiek dabar kainuoja
skiautelė tavo gyvenimo?

(kažkas iš aukštai atsiliepia
2,99)

III
pradedu kursyvu
nutrinti
tuojau pat nutrinti
šitą eilę
tokią nelygią
išsikišusią
kaip ir mūsų draugystė.

IV

kol katė groja
perkusiniais
kol balandžiai
apspitę kaimynės namus
balti balandžiai
juodi balandžiai
balti ir juodi
bylnai
šachmatai
kol katė žaidžia
perkusiniais
kol aš dar čia
kol dar čia
kol dar aš

V

gaila
kad ne apie mudvi rašau
o gal apie mudvi
o gal negaila
o gal kai jau rašai
tai apie viską
ištisine linija
besidriekiantį
nuo dykumos iki kopų
nuo mano krūtinės ląstelių
iki tavo rankutės pirštelių


KITOS PENKIOS


VI

tavo šauksmas
nebepasiekia
mano mažų nykštukinių durelių
mano mažo
plokščio pasaulėlio
su švariai išraižytom langinėm
ir trupiniu kelio
kurį vakar pro šalį lėkdamos
numetė fermerio varnos
skrisdamos
pra-skrisdamos
pa-skrisdamospa-
dar truputį pagalvok
dar mano raktas
tavo užmirštoj
kišenėj
tavo
kad ir
užmirštoj
kad ir kišenėj
kad ir tavo.

VII

klausė kokios arbatos
tikėjosi atsakysi
kad žaibas neperskels medžio
kad medis neperskels žaibo
kad priglaus
maža dyvina trobelė
kad užtars
kad pritars
kad visuomet
kiekvienos dienos laidotuvėse
ankstyvą rytą
turėsi mažą raktelį
kaip iš pasakos
kaip iš mito
ir varteliai
visuomet patys
prieš tave sužėrės

VIII

koks yra
tavo žinučių skonis
koks yra
tavo plaukų skalsumas
IX

štai ir aš
mergyte
štai ir mano
viskas prieš akis
sudėta
užtaisytas ginklas
atlapotas langas
nukirsta galva
tu rinkis
tau belieka rinktis
kurį
paskirsi
man
atbaladojant
rytą.

X

“čia tikra?”
manęs klausdavo
čia tikra?
Kad ir aš ir tu
visai išnykusios
kad mėlynos sofos
ir sapne mėlynos
kad bala
toks nenusakomas smagumas
su tavim
čia tikra
klausdavo
čia tikra
ar aš nemeluoju
ar tikrai
šitokiuos ilgumuos
laiškuose
rašydavom
ar čia tikra
ar tikrai čia tai

PENKIOS PO DEŠIMTOS

XI

kodėl drįsai mane sutikt
neatsakau
neatsakai
sakai
iš beržo
pasipylė

XII

po devynių
jau po laiko
viską nušlavė
nušlavė dulkes
nušlavė ir kelius
nušlavė voratinklius
vorus
įsirangiusius medžiuose
tavo mylėtus
šitaip mylėtus vorus
jau po laiko
jau viskas užsidegė
ledas ištirpo
sodžiais pažiro
dangus

XIII

štai aš
štai aš štai aš štai aš štai aš
daugiau nebematyti nieko
renkuosi veidrodį
tu išėjai dar nenušvitus
saulei
nenušvitus
pievai
nenušvitus
tau
vandens butelyje
palikus patį lietų
palikus
patį
mano branduolį
ir lūpų dažą
ant kaklelio
ir išėjai
kaip jokios pušys neišeina
ir jokios moterys
ir jokis dievas

XIV

artėjame prie pabaigos
diržus
užsisegti diržus
nusisegti diržus
ar tikrai
šitaip ankšta čia buvo?
Ar tikrai
dar tyresnis lietus
šitaip graužia
ir ašarom sužiba veidas
pagalvė
pribarstyta rasos
iš pavienių
ragenos kertelių
sugniaužta delnuose
dar sausoka paklodė
dar galėčiau
dar daug
neskaičiuotai priverkt.

XV

mergyt
tu čia
jau laikas baigti
aš pasiduodu
priešas užėmė vartus
mergyt
girdi
jei tik mane kas girdi
turėtų
šitaip būti
mergyt
jie sudaužė visus stiklus
vis jie
vis jie
mes čia viena gyvybė
mergyt
seniai jau laikas baigti
bėk
aš pasiduodu
aš tau
pasiduodu

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?