Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Antra ilgutėlio įrašo dalis yra viso labo pasakojimai


Antra ilgutėlio įrašo dalis yra viso labo pasakojimai. Savaitgalį mane nusivežė į Trakus. Trakuose, manding, esu buvusi tik kokį kartą, prieš kokius aštuonerius ar dešimt metų. Tada domino pilys, šįsyk važiavome pasivaikščioti, ištestuoti Trakuose garsių kibinų ir paplaukioti. Aš – baisus miesto vaikas. Man netenka nė pakapoti malkų, nei papjauti dalgiu žolės, nei paplaukioti valtimi. Todėl visi šie dalykai man atrodo stebuklas. Ir, nors nemoku plaukti, jau porą vasarų norėjau išmėginti valtis. Trakuose, prie valčių nuomos, radome nuostabią senutę, kuri nuomojo vieną vienintelę tikrai neblogą valtelę, ko gero pigiausiai iš visų ten buvusių. Paėmėm ją ir nepasigailėjom. 
***
 
Kaip žaviai ir gracingai irklas vos paliesdamas vandenį gali praskrieti juo. Kaip ir Dievas, dvasia, vienybė, tuštuma – vadink tai kaip nori, pagaliau supratau: tai juk nieko nekeičia – vos užkliudydamas, kiekviename daikte įžiebdamas gyvybę ir mielumą, nepastebimai sergsti mus, ir mes jį sergime.

 
Ir kaip keista yra kelti bures, tarsi staiga, nei iš šio nei iš to, tapti suaugusiu žmogumi, darbų rutinoje nepamesti visko, kas man gražu ir miela, visko, ką darau laisvalaikiu – grojimo, rašymo, fotoaparato... Dabar, kai ši nepaaiškinama transformacija tarsi staiga įvyks – aš išsikelsiu į Vilnių ir susirasiu darbą – svarstau, ar sugebėsiu nepirkti iš algų gražių skrybėlių (nes skrybėlės labai noriu), žiebtuvėlių su kačiukais (vieną tokį kaip tik nusipirkau būdama Vilniuje, buvo tooooks mielas!) ir t.t.
Dabar tie dalykai atrodo keisti, ne svetimi, tačiau kažkodėl neįmanomi. Visuomet iki dabar visa atrodė paprasta ir aišku: atvažiuosiu, įsikursiu, dirbsiu – ši malda atrodė savaime suprantama. Ir kai iki to liko kelios savaitės, suvokiau, kaip man visa tai nauja, kiek „pirmųjų kartų“ šioje sferoje bus“. Tačiau juk kaip tik tai yra nuostabu.

 
Aname įraše minėjau, kad mano pasilikimas Vilniuje ilgėlesniam laikui buvo tarsi likimo pirštas. Tai štai tai: balsuodama namo susipažinau su vaikinu su dviem aukštaisiais (tiesiog šnekėjom apie tai, kad manęs studijos netraukia), sako, va, čia vienas draugas kavinėj virtuvėj ieškojo žmogaus... Sako jei domina palik kontaktus. Apsikeitėm su juo kontaktais, sako, jei ką, dar nemažai draugų turiu, surasim ką nors. Išlipu iš mašina ties Maišiogala, saulytė plente šviečia, darbo dar neieškojau, bet beveik yra Būna visko, būna visko. Antroji mašina buvo furgonėlis su po Lietuvėl keliaujančiomis prekėmis. Išgirdau daug pasakojimų apie įvairius Rusijos miestus (savo jaunystėje, mat, vairuotojas daug keliavo) ir daug minčių apie tai, kad gyvenant bet kur reikia kiekvieną dieną džiaugtis tuo, ką turi, ir kas Tave supa, ir būsi laimingas. Vairuotojas visą laiką šnekėjo neįprastai aiškiai ir garsiai. Galbūt kadais kur dirbo pranešėju? Nemanau. Tačiau manau, kad tam yra priežastis. Jis nori, kad jį išgirstų. Ir jis turi būti išgirstas. Buvo pasakyta „Lietuvoje trūksta nušvitusio autobuso vairuotojo, pardavėjos“, ir štai jie. Gal dar ir nenušvitę, tačiau ramūs ir laimingi. Tie, kurie įkvepia.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?