Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Tamsioji mėnulio pusė

http://www.youtube.com/watch?v=IqD0LTmGBEQ

D.R - Tamsioji mėnulio pusė

pusė to, ką parašiau yra šlamštas
pusė to, ką išgirdai yra tik spėlionės
pusė to, ką matau - žmogus už borto
pusė manęs yra laivas, kuris jį ten paliko

pusė to, ką manei esant dievu - tik blogas oras
pusė to, ką maniau esant tavimi - mano pusė
pusė to, kas galėjo būt velnias - tebuvo dulkės
pusė to, kas maniau esąs aš - vėjo pusė

pusė išgelbėtų net nesuprato, iš kur juos traukei
pusė visų, kuriuos juokini, garsiai verkia
pusė iš to, ką atidaviau tau - buvo tavo
pusė iš to, ką tikėjau žinąs - nebėra nei pusės

pusė šitų mokinių nepalieka suolo
pusė tų, kurie išdavė - buvo geresnė pusė
pusė šių žodžių tikrai neišlaisvins proto
pusė šio proto seniai nebeieško žodžių

Visi kiti lieka
Už apsnigto stalo
Kol nukasa dangų
Kol nuodėmę valo
Kol pripučia sparną
Kentėt iki galo

Iš getų, mokyklų
Gamyklų ir bankų
Su motina akyse
Ir tėvu ant rankų
Jie bėga per pievą
Jie kyla į dangų

Jie dūžta į žvaigždę
Ir vėju pasrūva
Po du už sparnų
Su tais, kur nebuvo
Man reikia išlipti
Stabdykit lėktuvą

pusė gyvenimo jau atiduota -- ko dar tau reikia?
pusėj bažnyčių kurias aplankiau mane mušė
pusė supratusių tiesą tiesos nesaugo
pusė tavęs, kurios trokštu -- tik obuolio pusė

pusė dainų, kurias mėgdžiojau man iš tiesų patiko
pusė iš tų, kurie klausia manęs kaip gyveni - išėję
pusė iš to, ką klausiau - tamsioji mėnulio pusė
pusė manęs pasiliks ant žemuogių lauko amžiams

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?